Hollywood - Reisverslag uit Ontario, Verenigde Staten van 6cgroep9 - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Ontario, Verenigde Staten van 6cgroep9 - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: wij zijn Nikki en Evi

07 Januari 2016 | Verenigde Staten, Ontario

Wij hebben gekozen voor Hollywood omdat wij er erg graag naar toe willen. Het lijkt ons een leuke plek. We gaan 30 juni en we blijven vier en een halve week. We willen graag film sterren zien omdat in Hollywood de eerste studio werd opgericht in 1911 door David Horsly. We gaan met het vliegtuig. In het vliegtuig kletsen we en zitten we op de laptop om spelletjes op te spelen bij moeviestarplanet of we Skype met onze vriedinnen. We doen er 11 uur over te vliegreis. In Hollywood kun je heel veel zien zoals Hollywood sign (De Hollywood letters Hollywood Walk of Fame, een stoep in Hollywood waar allemaal stoeptegels liggen, in de vorm van een ster, waar beroemdheden op staan. Als we uit het vliegtuig zijn dan willen we daar als eerste heen. Wist je dat: Hollywood in 1903 werd als buurt bij Los Angeles getrokken.